Програма Social Media Advanced

курс за напреднали

Курсът по Social Media Marketing за напреднали е едно от трите направления по дигитален маркетинг за напреднали на Advance Academy. Курсът е предназначен за хора, които имат опит с маркетинга в социалните мрежи или са преминали през безплатната ни програма по дигитален маркетинг за начинаещи. Социалните мрежи предлаган голям набор от инструменти и услуги, чрез които маркетинг специалистите, лесно и бързо могат да открият и таргетират тяхната целева аудитория. Курсът по social media маркетинг за напреднали има за цел да надгради вашите знания, като фокусът ще бъде върху практическите занятия и дискусии по цялостния процес по създаването на рекламна кампания във Facebook и Instagram.

Начало на курса

Очаквайте скоро

Продължителност

2 месеца

Начало на курса:

Продължителност

Учебни занятия

Цена на курса

Очаквайте скоро

2 месеца

Вторник и Четвъртък 18:30 – 21:30

300лв.

Продължителност

2 месеца

Учебни занятия

Сряда и Петък 18:30 – 21:30

Цена на курса

300лв.

Начин на провеждане

Присъствен курс

Стартово ниво

За напреднали

icon-language Език на провеждане

Български

Видео записи след всяка лекция

Достъп за една година след завършване

icon-language Сертификат от МОН

На всички курсисти завършили успешно курса

icon-certificate Сертификат Адванс Академи

На всички курсисти завършили успешно курса

Модули в курса

icon-instagram

Instagram Advanced

Instagram Advanced е вторият модул от курсът по Social Media Marketing за напреднали. В него ще научите как да се откроите от останалите и ще опознаете възможностите на Instagram в детайли. Как да увеличите последователите си и как да създавате съдържание, което да увеличи вашите продажби и да популяризира вашия бранд.

play button 22 Април 2022

22 Април 2022

icon-fb

Facebook Advanced

Facebook Advanced е първият модул от курсът по Social Media Marketing за напреднали. В него ще надградите знанията си в областта на рекламата в социалните мрежи и ще се запознаете отблизо с Facebook Business Manager и неговите възможности. Ще се научите да управлявате аудитории, реклами и кампании.

play button 22 Април 2022

22 Април 2022

Най-често задаваните въпроси за DM - отговори от лектора Станислав Тодоров

Кликни и си отговори icon-click

hashtag
hashtag
hashtag
hashtag
hashtag
hashtag
hashtag
hashtag

text-input icon-info

Имате много въпроси? Искате бързи отговори? Преподавателката от програмата по Quality Assurance ниво Junior е тук да ви помогне. Започвайки с това какво е QA и дали е подходящ за начинаещи и стигайки до това какви перспективите пред един QA специалист.

Програма на обучение

Лекция

През първата седмица в модула по Marketing Basics курсистите ще се запознаят с това какво е Дигитален Маркетинг, с приликите и разликите между традиционния и дигиталния маркетинг, както и какви дигитални канали има днес. Овен това ще се запознаят с Business Model Canva и различните елементи на модела.

Лекция

През втората седмица ще се запознаем с няколко маркетингови термина и теории. Ще разберете какво е целева аудитория, какво представляват SMART целите, какво означава маркетингово позициониране и какво е SWOT анализ. Освен това ще разберем повече за така наречените дигитални клиенти, потребителската пътека и фуния и customer lifecycle.

Лекция

В третата седмица ще научим повече за брандинга, какво представлява един бранд, какво го прави добър, както и някой бранд стратегия. След това ще направим обобщение на всичко научено и ще се подготвим за изпита.

Лекция

През първата седмица в модула Social Media Basics курсистите ще се запознаят с това какво е представлява маркетинга в социалните мрежи. Ще се запознаят по-подробно с един от най-мощните инструменти за дигитален маркетинг, а именно Facebook.

Практика

По време на лекциите курсистите ще създадат Facebook Business страница с всички необходими неща, като профилна снимка, снимка на корицата, информация, настройки и оптимизация.

Лекция

Във втората седмица ще разгледаме какви видове съдържание можем да публикуваме във Facebook, ще разгледаме от къде можем да взимаме идеи и какво е Content Calendar.

Практика

В практическата част ще разгледаме платформата за публикуване на съдържание – Facebook Creator Studio. Ще се научим как да анализираме съдържанието, което публикуваме с Facebook Business Insights.

Лекция

В последната лекция от модула ще се запознаем с Instagram и неговото бизнес предназначение. Ще разберем как работи алгоритъма на социалната мрежа, както и ще разгледаме добри и лоши примери за съдържание.

Практика

По време на практическата част ще се научим как да подготвим профила си за бизнес и кога и какво да публикуваме.

Лекция

По време на първата седмица ще разберем защо съдържанието е важно и ще научим какви са форматите и размерите на различните видове съдържание във Facebook и Instagram. Освен това ще се запознаем с основите на фотографията, различните видове фотография. Ще разберем какви са основните методи за обработка на изображения.

Практика

В практическата част ще обработваме изображения и ще научим различни трикове при заснемане.

Лекция

През втората седмица ще се запознаем с това какво е видео маркетинг и как се структурира видео проект и какви съвременни техники има за редактиране на видеа. Освен това, ще се запознаем с основите на графичния дизайн – същност на цветовете, цветови модели, композиционни принципи и други.

Практика

В практическата част ще се запознаем с платформата Canva и ще създаваме видео съдържание и креативи с нейна помощ.

Лекция

В последната седмица от модула Content Creation ще научим повече за copywriting-а, как се раждат идеите и как да напишем убедително копи. Ще разберем какво е брейнсторминг и какво е Call-to-action текст.

Практика

По време на практическата част ще пишем Call-to-action текстове и ще упражним така наречения процес „brainstorming”.

Регистрирай се за Social Media Advanced

Не пропускайте възможността да се запознаете със света на дигиталния маркетинг.

Лектори

Станислав DM Expert

Станислав

Digital Marketing Expert

Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.

Стефани Маркетинг Специалист

Стефани

Marketing Specialist

Стефани е родена и израснала в Пловдив, завършва икономика в ИУ Варна. Професионално е част от екипа на iCard Bulgaria. В останалото време е блогър и social media консултант. От 2013 година е част от Instagram обществата и за тези години е била част от много успешни рекламни кампании в социалната мрежа.

ЛЕКТОРИ

Сертификати

Advance Academy е лицензиран учебен център и може да издава Удостоверение за професионално обучение, както и Сертификат за преминато обучение на всички курсисти завършили успешно курса или програмата на обучение.

Сертификат Advance Academy
Сертификат Advance Academy

Запишете се сега

Регистрирай се за Social Media Advanced

Започни своето професионално обучение по Social Media Advanced сега !

Моля, изберете на колко вноски желаете да платите:

Цена: 1 х 300 лв.

Първа вноска: 1 х 150 лв.

Втора вноска: 1 х 150 лв.

Моля, попълнете данните:

Моля, изберете начин на плащане: *

Social Media Advanced

Предимства на програмата:

Теория, практика и много примери и добри практики

Работа с опитни ментори

Надграждане на знанията ви в областта на социалните мрежи

Изцяло онлайн – можете да гледате и слушате лекциите в удобно за вас време