Лекция
През първата седмица ще се запознаете с основите на маркетинга на съдържание, защо е необходим на всяка организация; как да идентифицирате, привличате и разраствате различни таргет аудитории; какви са етапите на потребителската пътека и петте нива на маркетинг чрез съдържание. Ще изследваме основни принципи от „стария свят“ на маркетинга, които трябва да разберете, за да бъдете добри специалисти. Ще научите как да разказвате завладяващи истории, които да ръководят вашия маркетинг подход и защо са толкова важни за цялостната маркетинг стратегия. Ще научите още как се оптимизират уебсайтове за маркетинг чрез съдържание и как се изгражда добре смазана машина за генериране на потенциални клиенти, която може да продава 24/7. Ще разгледаме защо е важен уеб дизайнът за цялостното потребителско изживяване, как да генерирате идеи за съдържание чрез различни техники за брейнсторминг и креативно мислене.