Програма Digital Marketing Specialist

Професионална програма от начинаещ до Junior Digital Marketing специалист

Професионалната програма Digital Marketing Specialist ще ви въведе в света на дигиталния маркетинг и ще придобиете всички необходими умения за стартиране на работа или стаж. Пътеката на развитие включва общо 8 курса, които ще ви запознаят с най-търсените платформи и технологии за дигитален маркетинг, като програмата започва с БЕЗПЛАТНО обучение - Digital Marketing Basics. След това програмата продължава с: Copywriting, SEO, Email marketing, Content creation, Facebook Ads, Instagram Marketing, Google Ads. След успешното завършване на програмата ще сте придобили стабилна основа, покриваща всички главни сфери в дигиталния маркетинг, необходими за развитието на всеки един digital marketing специалист. Теоретичните знания и практически умения, които ще придобиете по време на обучението могат да бъдат приложение за всеки бизнес. Професионалната програма Digital Marketing Specialist ще ви помогне да придобиете всичко необходимо за стартиране на успешна кариера в един от най-бързоразвиващите се сектори.

Начало на курса

15 Октомври

Продължителност

6.5 месеца

Начало на курса

Продължителност

Цена на курса

Учебни занятия

15 Октомври

6.5 месеца

690лв.

Вторник и Четвъртък от 18:30 - 20:30

Продължителност

6.5 месеца

Учебни занятия

Вторник и Четвъртък от 18:30 - 20:30

Цена на курса

690лв.

Начин на провеждане

Онлайн курс

Подходящ за

Начинаещи

Език на провеждане

Български

Видео записи след всяка лекция

Достъп за една година след завършване

Сертификат от МОН

На всички курсисти завършили успешно курса

Сертификат Адванс Академи

На всички курсисти завършили успешно курса
filter-bonus

Всеки записал се на онлайн курса Digital Marketing Specialist ще получи БОНУС семинар "Превърни посетителите в клиенти с маркетинг фунии".

midjourney-boat

Всеки записал се на онлайн курса Digital Marketing Specialist ще получи БОНУС обучение с насоки за работа с изкуствения интелект MidJourney.

Пътека на развитие

Пътеката на развитие в професионалната програма Digital Marketing включва 8 обучения, като ще започнете от ниво начинаещ и ще достигнете ниво Junior в края на програмата. Пътеката започва с БЕЗПЛАТНО обучение Digital Marketing Basics, след което продължава с надграждане и изучаването на всички основни сфери в дигиталния маркетинг.

Начало пътека на развитие

НАЧИНАЕЩ

Курс по Copywriting Practices

Copywriting Practices

0.5 месеца

Курс по SEO Practices

SEO Practices

1 месец

Курс по Email Marketing Practices

Email Marketing Practices

0.5 месеца

Курс по Content Creation Practices

Content Creation Practices

1 месец

Курс по Facebook Ads Practices

Facebook Ads Practices

1 месец

Курс по Instagram Marketing Practices

Instagram Marketing Practices

0.5 месеца

Курс по Google Ads Practices

Google Ads Practices

1 месец

Пътека на развитие

JUNIOR DIGITAL MARKETING SPECIALIST

marketing specialist

Търсиш си приятел, с който да се запишеш?

Кликни тук и влез в групата на курса във Facebook

Защо да уча Digital Marketing?

parachute icon

Можеш да работиш от всяка точка на света.

lamp icon

Развиваш креативното си мислене и учиш постоянно.

target icon

Възможностите за работа са във всеки един сектор.

speaker phone icon

Можеш да развиеш собствен бизнес.

calendar icon

Професия, при която търсенето само ще се увеличава.

magnifier icon

Всеки ден от работата ти ще бъде различен и вълнуващ.

raise icon

Дигиталния маркетинг помага за разрастването на твоя бизнес.

suitcase icon

Ще увеличиш продажбите и трафика към твоя сайт.

SEO Marketing

За кого е подходяща кариера като
Digital Marketing специалист?

  • rocket icon Креативни личности: Идеален за тези, които обичат да създават ангажиращо съдържание и иновативни маркетингови стратегии.
  • rocket icon Аналитично мислене: Подходящ за хора, които обичат да се ровят в данни, за да разбират тенденциите и поведението на потребителите.
  • rocket icon Технологични ентусиасти: Идеален за тези, които се интересуват от използването на най-новите дигитални инструменти и платформи.
  • rocket icon Адаптивни: Подходящ за хора, които се искат да се развиват в динамична среда и умеят бързо да се адаптират към новите тенденции.
  • rocket icon Решаващи проблеми: Идеални за хора, които обичат да се справят с предизвикателства и да намират решения в динамична среда.
  • rocket icon Амбициозни предприемачи: Полезни за тези, които искат да започнат собствен бизнес или да развият съществуващ чрез цифрови канали.

Програма на обучение

Лекция

През първата седмица от модула Digital Marketing Basics ще се запознаем с това какво е дигитален маркетинг, каква е разликата с традиционния и какви дигитални канали има днес. Освен това, ще се запознаем с една фундаментална теория за започването на бизнес и създаването на бизнес план - Business Model Canva.

Лекция

Във втората седмица ще се запознаем с маркетинга в социалните мрежи. Ще се запознаем в дълбочина с един от най-мощните инструменти за дигитален маркетинг, а именно Facebook. Ще научим каква е разликата между личен профил и Facebook страница. Ще разберем за какво можем да използваме групите във Facebook, какви са техните предимства и как да създадем Facebook група. Освен това, ще разгледаме какви видове съдържание можем да публикуваме в нашата Facebook бизнес страница, както и какво е Content Calendar или календар за съдържанието, което искаме да публикуваме.

Лекция

В седмица три ще се запознаем с бизнес и маркетинг предназначението на Instagram. Ще разберем как работи алгоритъма на социалната мрежа, както и ще разгледаме добри и лоши примери за съдържание в Instagram. Ще се научим как да подготвим профила си за бизнес и кога и какво да публикуваме. Освен това, ще разберем защо съдържанието е важно.

Лекция

В последната седмица от безплатния модул Digital Marketing Basics ще разберем какви са форматите и размерите на различните видове съдържание във Facebook и Instagram. Ще се запознаем и с основите на графичния дизайн – същност на цветовете, цветови модели, композиционни принципи и други. Освен това, ще се запознаем с термина копирайтинг. Ще разберем какво е брейнсторминг и какво е call-to-action текст.

Лекция

През първата седмица от модула Copywriting Practices ще се запознаем с основните техники и концепции в копирайтинга, като ще обсъдим защо ефективното писане е толкова важно за бизнесите. Ще научим най-важното за заглавията, структурата, речника, тона, призивите за действеие, редактирането, както и редица съвети, които да ви помогнат да станете по-добър копирайтър.

Лекция

Във втората седмица ще разберем какво е сторителинг, защо хубавата история е важна за всеки бранд, как да напишем добра история. Освен това ще получите съвети за писане на послания за Facebook и Instagram постове. Ще научим как да генерираме идеи за копи с помощта на изкуствен интелект.

Лекция

През първата седмица от модула SEO Practices ще научим как работи търсенето в Google от самото начало до днес. Освен това ще научим какво всъщност е оптимизацията на търсачки или SEO, както и какви видове оптимизация има. Прилики и разлики между различните видове SEO.

Лекция

Във втората седмица от курса ще се запознаем с ключовите думи и фрази. Ще разберем какво е Title, Meta Description и h1, h2, h3 в една уеб страница и как да ги оптимизираме. Освен това ще правим подбор на правилни заглавия според ключовите думи и ще пишем мета описания. Ще научим типовете търсения в Google: Informational, Navigational, Transactional и Commercial и как да разберем намерението за търсене на хората.

Лекция

В седмица номер три от модула SEO ще се запознаем с Google Search Essentials. Ще научим как да опознаем и разгледаме тайните на Google. Ще навлезем и в SEO копирайтинга. Ще научим различни стратегии за създаване на оптимизирано съдържание и как да пишем текстове според типовете търсене на нашите потребители. Освен това, ще се запознаем с Link Building-а и защо е толкова важен. Ще разберем какви са неговите предимства и ползи, както и какви видове Link Building има. Ще научим за какво да внимаваме и какво да следим при изграждането на външни връзки.

Лекция

В последната седмица от онлайн курса ще се сблъскаме с блога - какво е блогът, как трябва да изглежда една блог публикация, кои са задължителните елементи и структура, техники за писане на блог публикация, която да е оптимизирана за търсачката на Google. Освен това ще разберем и къде е мястото на AI в SEO и ще преминем през най-използвания AI в момента - Chat GPT.

Лекция

През първата седмица от модула Email marketing practises ще научим какво всъщност е имейл маркетингът, защо е важен и каква е неговата роля в бизнеса. Ще разберем каква е структурата на успешния имейл, както и кои са задължителните елементи. Ще говорим за основните типове имейли според целта - свързващ, промоционален, транзакционен. Освен това ще научим кои са типовете имейли според начина на изпращане - ръчни и автоматични кампании. Ще разгледаме и какви типове имейли да изпращаме според фазите на потребителите - фаза на заинтересованост и фаза на ангажиране.

Лекция

Във втората седмица от модула ще научим какви са характеристиките на промоционалните имейли, както и какви видове заглавия има - назоваващи директна полза, предизвикващи любопитство, директна оферта, ограниченост, новини и история. Ще разгледаме и как да използваме ChatGPT като средство за вдъхновение, и идеи за заглавия и съдържание на имейла. Освен това ще се запознаем с една от най-големите платформи за имейл маркетинг - Mailchimp. Ще разгледаме интерфейса и ще създадем стъпка по стъпка първата си имейл кампания.

Лекция

През първата седмица от модула Content Creation practices ще разберем защо съдържанието е важно. Ще се запознаем с основите на графичния дизайн. Ще разберем основните специфики за съдържание в трите най-използвани социални мрежи - Facebook, Instagram и TikTok.

Лекция

Във втората седмица ще се запознаем с един от най-използваните инструменти за създаване на графично съдържание - Canva. Ще преминем през целия интерфейс на платформата и ще започнем създаването на съдържание за трите социални мрежи.

Лекция

В седмица три ще разберем защо видео съдържанието е важно. Ще научим какви са основите на видеографията и разликите при заснемане с камера и с телефон, както и различните техники за мобилна видеография. Ще се запознаем с един от най-използваните безплатни софтуери за видеообработка CapCut. Ще преминем през целия интерфейс на платформата и ще научим как да добавяме транзиции, ефекти, стикери, икони, филтри и текст.

Лекция

В последната седмица от модула Content Creation ще се запознаем с различни AI инструменти, които биха ни помогнали да създаваме съдържание по-бързо и по-ефективно. Ще разберем как да използваме ChatGPT за генериране на идеи за съдържание. Ще се запознаем със SubMagic и Captions - платформи, с които бързо и лесно можете да добавяте субтитри на вашите видеа.

Лекция

През първата седмица от модула Facebook Ads practices ще се запознаем с Meta Business Suite и отделните менюта и за какво служат. Освен това ще си създадем бизнес профил, както и Ads Manager. Ще разучим интерфейса на платформите, ще научим какви настройки можем да правим и ще разберем стъпките при създаване на кампания през Facebook. Ще научим какви цели могат да имат кампаниите, как да създаваме аудитории и къде да се показва нашата реклама. Освен това, ще създадем първата си кампания стъпка по стъпка и ще направим необходимите настройки в Meta Business Suite.

Лекция

Във втората седмица ще се запознаем по-надълбоко с аудиториите във Facebook. Какви видове има, какво е Custom audience и какво е Lookalike audience. Освен това ще се концентрираме върху изучаването на ремаркетинг и ремаркетинг стратегии във Facebook. Ще научим какво е Meta Pixel, за какво се използва и как да го използваме за нашата ремаркетинг кампания.

Лекция

По време на третата седмица ще се запознаем с различни видове реклами според целта. Ще разберем кои са най-използваните видове реклами, кога и кои реклами да използваме, и настройките на различните видове реклами. Ще разберем какви са разликите между Image, Video и Carousel реклама, както и Collection, Instant Experience и Video Slideshow.

Лекция

В последната седмица от модула по Facebook Ad ще научим повече за стратегиите за бюджетиране, какво е бидване и как работят рекламните аукциони във Facebook. Освен това ще разберем как да анализираме нашите кампании, кои са ключовите метрики и как да ги анализираме.

Лекция

През първата седмица от модула Instagram marketing practices ще научим каква е ролята на Instagram сред останалите социални мрежи. Ще разгледаме различните функции на платформата, както и демографските данни и потребителската база на Instagram. Ще видим как изглежда оптимизирания профил. Ще научим как да брандираме профила си и ще разгледаме успешни примери.

Лекция

Във втората седмица ще се запознаем със сторитата. Ще разгледаме различни стратегии за сторита, техните предимства, както и как да създаваме атрактивни сторита. Предимствата на сторитата, как да създаваме интересни сторита. Ще разберем защо Reels са толкова важни и как да създаваме Reels. Ще научим ролята на хаштаговете и ще разгледаме сайтове за генератори на хаштагове. Освен това ще разберем как да анализираме съдържанието, което публикуваме.

Лекция

През първата седмица от модула Google Ads Practices ще разгледаме какво представлява Google Ads и къде се показват рекламите от Google. Ще преминем стъпка по стъпка през процеса по създаване на акаунт в Google Ads и ще разгледаме неговия интерфейс. Ще научим какви са факторите за успешна реклама, както и кои са ключовите показатели. Освен това ще разгледаме основните видове реклами в Google Ads като Search Ads, Display ads, Video Ads, Dynamic Search Ads, Shopping Ads, App Ads, DemandGen Ads, App Ads и Performance Max Ads.

Лекция

Във втората седмица от модула ще разберем какви са стъпките при създаване на Search кампания. Ще научим ролята на ключовите думи, какво са негативни думи и ще разгледаме Keyword planner-а на Google. Ще научим какво е Sitelink Extensions, както и всички останали допълнителни функции при Search кампаниите. Освен това, ще насочим внимание и върху Display рекламите. Ще създадем стъпка по стъпка първата си Display кампания. Ще научим форматите при този тип кампания, както и какви са метриките за успех.

Лекция

В седмица три ще научим как да достигаме до нови клиенти като използваме втория най-посещаван уебсайт - YouTube. Ще научим стъпките при създаването на видео реклама в Google Ads, която да се показва в YouTube. Също така, ще разгледаме отблизо и Shopping Ads. Ще разберем какво е Google Merchant Center, за какво се използва и как да го свържем с Google Ads. Ще създадем Performance Max кампания, за да достигнем нови клиенти.

Лекция

В последната седмица от модула Google Ads ще научим как да анализираме данните от кампаниите си, за да постигнем по-добри резултат. Ще разгледаме Reporting възможностите на Google Ads и какво Dashboards можем да създадем. Освен това ще се запознаем с платформата Google Analytics 4, която ще ни помогне за разбиране на трафика към уебсайта ни. Ще разберем как да направим основни настройки в платформата, както и как да я свържем с Google Ads.

Регистрирайте се за Digital Marketing Specialist

Не пропускайте възможността да се запознаете със света на Дигиталния маркетинг

Лектори

Николай

Николай

Regional Operations Manager

Николай Петканов е магистър по телекомуникации, бизнес администрация и менджмънт. Има богат корпоративен и административен опит като Търговски и Регионален директор на няколкото мултинационални компании в сферата на търговията с офис оборудване и консумативи.

Станислав

Станислав

Digital Marketing Expert

Дигитал маркетинг експерт с 15 години опит. Създал първият си Start Up за рекламна стрийминг телевизия на 21 години. Работил с компании като Nestle, Societe Generale Expressbank и Panini s.p.a. Професионалната му кариера продължава като Директор Маркетинг във Футболен клуб „Лудогорец“ в периодите на двете му участия в Шампионска Лига от 2014 до 2017 година. Лектор по дигитален маркетинг на конференцията на Европейската клубна футболна асоциация в секцията “New products and markets”. Настоящ директор Маркетинг и бизнес развитие на европейският клон на американски стартъп, оценен на 40 млн. долара и финансиран от UPS и Western Union.

Стефани

Стефани

Social Media Specialist

Стефани е родена и израснала в Пловдив, завършва икономика в ИУ Варна. Професионално е част от екипа на iCard Bulgaria. В останалото време е блогър и social media консултант. От 2013 година е част от Instagram обществата и за тези години е била част от много успешни рекламни кампании в социалната мрежа.

Явор

Явор

Video Marketing Specialist

Явор завършва магистратура Международен маркетинг. Специализира Графичен Дизайн в CALARTS (California Institute of the Arts). Работил е като Маркетинг мениджър. Истински магьосник в създаване на видео и фото съдържание. Работил с големи локални и международни компании.

Гергана

Гергана

PPC Specialist

Гергана завършва Маркетинг, а после Реклама и медийни комуникации в Икономически университет – Варна. В сферата на дигиталния маркетинг попада с малко късмет още в 3ти курс и бързо разбира, че това е „нейната“ работа. Специализира се в онлайн рекламата, комбинирайки най-интересното от различни звена на маркетинга. Осъществяването на B2B и B2C рекламни кампании в цяла Европа й дава поглед над различни групи от клиенти, пазари и инструменти, който да сподели с прохождащите в дигиталния маркетинг.

Смилен

Смилен

Marketing Director

Смилен Смиленов е основател и управител на дигитална агенция IMPROVE - една от най-бързо развиващите се маркетинг агенции в България, която печели 2-ро място в "Сайт на годината 2022" в категория "Сайт за Start Up или малка фирма". Той е експерт с над 7 години опит в дигиталния маркетинг в най-различни сектори като Спортни стоки, Облекла и Аксесоари, Автомобили, Мебели и Обзавеждане, Детски стоки, Електроуреди, Застраховки, Хранителни добавки, Бързооборотни стоки и много други. Като специалист е управлявал и развивал повече от 70 онлайн магазина и бизнеса в България, Германия, UK, Австрия, Румъния и Гърция, от които Decathlon.bg, Carducci.bg, Sportensklad.bg, Skyoptic.bg, Medicaldent.bg, Hotelsperla.com и много други.

Христина

Христина

Email Marketing Specialist

Христина завършва “Икономика и организация на туризма” в Икономически университет-Варна и след това в рамките на 4 години ръководи отдел “Продажби” във водеща туроператорска агенция за бизнес пътувания в Европа. През това време развива интерес и към маркетинга, и след завършен курс в Advance Academy започва кариерата си като имейл маркетинг специалист в една от най-бързо развиващите се Fintech компании в Европа. През последните три години отговаря за организирането и провеждането на B2B имейл маркетинг кампании сред клиенти от над 35 държави и управлява база с над 250 000 контакта.

Лектори

Сертификати

Advance Academy е лицензиран учебен център и може да издава Удостоверение за професионално обучение, както и Сертификат за преминато обучение на всички курсисти завършили успешно програмата Digital Marketing Specialist.

Диплома МОН
Сертификат Advance Academy

Мнение на наши курсисти

Запишете се сега

Регистрирайте се за Digital Marketing Specialist

Започни своето професионално обучение по Дигитален маркетинг сега!

Моля, изберете на колко вноски желаете да платите:

Цена: 690 лв.

Първа вноска: 1 х 350 лв.

Оставащи вноски: 1 х 350 лв.

Моля, попълнете данните:


Данни за приятел

Цялостно обучение Digital Marketing Specialist

Предимства на програмата:

Теория, практика и много примери и добри практики.

Изцяло онлайн – можете да гледате и слушате лекциите в удобно за вас време.

Придобиване на основополагащи знания в областта на дигиталния маркетинг

Работа с опитни ментори.